Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Άντε..και καλή άνοιξη

Την άνοιξη λέει άμα δεν τη βρεις τη φτιάχνεις.Μωρέ έτσι είναι.Και όχι μόνο την άνοιξη,κι άλλα πολλά άμα δεν τα βρεις τα φτιάχνεις,αλλά μέρα που είναι,πρωτομηνιά,μιας και είναι ο πρώτος μήνας της άνοιξης,για την άνοιξη λέμε.Από την άλλη για ποια άνοιξη να μιλήσεις,που σηκώθηκα το πρωί και χιόνιζε..Μέσα σε μια ώρα έπιασε πέντε πόντους χιόνι.Ήρθε και ταίριασε το έξω με το μέσα μου.Το νοιώθω όλο και περισσότερο τελευταία.Σαν να έχει πέσει χιόνι μέσα μου,όλα,όλες οι λειτουργίες είναι σε χειμερία νάρκη,όλα σε καταστολή,ζουν,δεν είναι τίποτε νεκρό αλλά όλα σε αδράνεια.Κι εγώ σαν να πρόκειται για κάποιον άλλο κι όχι για μένα περιμένω τον καιρό να αλλάξει,να ζεστάνει,να λιώσει ο πάγος από μέσα μου να αρχίσω ξανά να ζω.Να ζω..Θα θυμάμαι άραγε πως είναι;
Μετά έβγαλε έναν ήλιο ναααα και το 'λιωσε.Το έξω.Γιατί το μέσα,άστο χέστο.Βγήκα άρον άρον να σκουπίσω τα νερά μπροστά από την πόρτα γιατί όποιος θα πατούσε θα τα έφερνε μέσα και μετά θα ήθελε σφουγγάρισμα.Και δεν είναι ώρα να πέφτω στα πατώματα...
Μόλις που τελείωσα,ήρθε η Άννα η γειτόνισσα για καφέ.Το ρόιτερ.Έτσι την έλεγε ο συχωρεμένος ο πατέρας μου.Όλα τα νέα τα ήξερε.Όλους τους γνώριζε.Ειδικότητά της το ροζ δελτίο,ξέρεις μοιχείες,κερατώματα,ξεπορτίσματα,πονηρά ραντεβού..Απ' αυτά δεν της ξέφευγε τίποτε.Κι όταν δεν υπήρχαν τέτοια νέα επεκτεινόταν στο αστυνομικό δελτίο.
Τους τελευταίους μήνες το έχει ρίξει στην πολιτική ανάλυση.Έρχεται για καθοδήγηση αλλά εμένα με κάνει τα νεύρα τσατάλια.Της εξηγώ,της ξαναεξηγώ και κάθε φορά ανακαλύπτω ότι στο βρόντο μιλάω.Βέβαια κρατιέμαι και δεν τη σιχτιρίζω γιατί καταλαβαίνω ότι είναι μπερδεμένη αλλά να πάρει ευχή κι εγώ άνθρωπος είμαι και έχω και όρια.
Άρχισε να με λέει για την Ματούλα την κομμώτρια που την "κάρφωσαν",λέει, να δουλεύει στο σπίτι και την έβαλαν πρόστιμο 3 χιλιάρικα.Και κλαίει και χτυπιέται η Ματούλα τώρα που να βρει λεφτά να πληρώσει.Τι να πω τώρα εγώ;Το ποιος την κάρφωσε δεν θέλει πολύ μυαλό..κάποιος που νόμιζε ότι χάνει λεφτά από την Ματούλα.Τόσο μυαλό είχε κι αυτός που το έκανε..Από την άλλη αυτή ή αυτός που κρατάει μαγαζί πληρώνει ΤΕΒΕ,νοίκια,ρεύματα χίλια δυο σκατά για να βγάλει ένα μεροκάματο κι αν το βγάζει κι αυτό.Η Ματούλα ξέρω ότι δεν είχε λεφτά να ανοίξει κομμωτήριο,που και που χτένιζε καμιά στο σπίτι,πήγαινε έκανε κανένα περμανάντ και κούρευε.Στη χάση και στη φέξη κι αυτά.Τα λίγα που έβγαζε καταλαβαίνω ότι τα είχε ανάγκη.
Εκείνο που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί ρε πούστη μου ψήφιζε ΝΔ;
Ποιο ήταν το κοινό που είχε με τον Μητσοτάκη και τον Καραμανλή;Θα τρελαθώ δηλαδή!Ο μεγαλοαστός,ο μεγιστάνας,ο επιχειρηματίας.Το κεφάλαιο...η Ματούλα!Να χέσω μέσα την ταξική σας συνείδηση.Βούρλα,ε βούρλα.
Που ο άντρας της απ' τη νύχτα ως τη νύχτα στα χωράφια,μαζί κι αυτή ,να μεγαλώσουν δυο παιδιά,άνεργα και τα δυο τώρα,οικοδόμοι αλλά που είναι οι δουλειές να πάνε,ένα σπίτι ο θεός να το κάνει σπίτι,μια αποθήκη της πεθεράς της που τη διόρθωσαν πριν χρόνια κι όταν πέθανε η πεθερά την ένωσαν με το παλιό το σπίτι και συμμαζεύτηκαν κάπως..Κατά τα άλλα όμως ΝΔ.
Εμένα δεν με πολυκουνιέται γιατί μια φορά της "τα έχωσα".Στις τελευταίες βουλευτικές εκλογές ήμουν αντιπρόσωπος και από το πρωί ήμουν στο εκλογικό κέντρο.Πρωινή πρωινή η Ματούλα να μη χάσει,να το ρίξει!Κάτι πήγε να πει για το ότι ήμουν αντιπρόσωπος και πήγα πρωινή,και τι τα θες αυτά Ελενίτσα μου και κάτι τέτοιες μαλακίες.Κι εσύ πρωινή Ματούλα,της λέω,μαθημένη είσαι..επιθεωρείς πρώτα τα καράβια,διαβάζεις πως πάνε οι μετοχές και ξεκινάς τη μέρα σου ε;Το βούλωσε κι έφυγε.Τώρα τελευταία την πέτυχα σ' ένα σπίτι για καφέ και άχνα δεν έβγαζε για την πολιτική.Μόνο έχεις δίκιο,έχεις δίκιο έλεγε όταν έλεγα κάτι.Αμ δίκιο έχω!Το ξέρω!Που θα το βρω δεν ξέρω!
Μετά μου λέει κι Αντωνάκης μου να μη βρίζω.Πως να μη βρίζω με τόσα που ακούω;
Άιντε κι ένα τραγούδι αφιερωμένο στη Ματούλα,μιας και πιάσαμε θέμα συναφές.
Και καλό μήνα!!!



8 σχόλια:

  1. Καλοτάξιδη στη μαγική άβυσσο του διαδικτύου.
    Καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά λέω εγώ ότι τα λαϊκά παιδιά είναι τα καλύτερα και τα πιο καταδεχτικά :-)Σ' ευχαριστώ πολύ οικοδόμε,το σχόλιό σου πέρα από τις ευχές έχει ιδιαίτερη αξία γιατί είναι το πρώτο στο μπλογκάκι μου(μην είσαι γκαντέμης βρε;και δεν πατήσει ψυχή εδώ μέσα;) :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πέρασα γλυκιά μου να σε γνωρίσω και άνοιξε η καρδιά μου με το τρόπο που γράφεις..Πές μου βρε παιδάκι μου γιατί θα ..σκάσω..αυτό είναι το αληθινό σου όνομα; τέτοια σύμπτωση; Κορίτσι μου η πολιτική μας απογοήτευσε όλους, όλοι μας έχουμε δικαίωμα για λάθη μα μόνο όταν βλάπτουν τον εαυτό μας και όχι ένα ολόκληρο λαό..Λυπάμαι για τη καημένη κοπέλα..είχα μαγαζί και νοιώθω τι έχει πάθει..δυστυχώς η προδοσία είναι στο αίμα των ανθρώπων..το έχω υποστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Κι εσύ πρωινή Ματούλα,της λέω,μαθημένη είσαι..επιθεωρείς πρώτα τα καράβια,διαβάζεις πως πάνε οι μετοχές και ξεκινάς τη μέρα σου ε;"
    είσαι κορυφή. τέλος.
    και με αρέσεις :) πολύ. αλλά τι να ψήφιζε η έρμη η Ματούλα? τον άλλον τον ανεπρόκοπο?..θα με πεις εμπνέει λίγο το τραγούδι, θα τον σηκώσουμε τον γήλιο, σίγουρα ναι, κάτι σε αγροτιά κάτι σε οικοδόμους, κάτι σε πηλοφόρι και μυστρί. αλλά ΝΔ και αγροτιά? πολύ κάπως με κάθεται και έχεις απόλυτο δίκιο..που να τοβρεις ομως.. ούτε στο περίπτερο πλέον..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι σημασία έχει αχτίδα μου αν με λένε πραγματικά Ελενίτσα Κοκοβίκου,θα μπορούσαν να με λένε και Βίλμα Δράκου ή Λίζα Παπασταύρου.Του Θεμιστοκλέους βεβαίως βεβαίως.Θα μου πεις,με τον ίδιο τρόπο θα βλέπαμε τα πράγματα;Όχι βέβαια..Ακριβώς γι' αυτό είμαι η Ελενίτσα Κοκοβίκου,γιατί βλέπω έτσι όπως βλέπω τα πράγματα.Σε κάλυψα φαντάζομαι :-)
    Α,όσο για την πολιτική,εγώ καθόλου απογοητευμένη δεν είμαι.Όπως τους έχω "κόψει" έτσι μου βγήκαν.Δεν ήξερα εγώ τι μας ετοίμαζε ο ΓΑΠ κι ο τρελαντώνης;Για μήπως δεν ξέρω τι άλλο θα πάθουμε από τον παπατρόμπα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Α,ΝΔ και αγροτιά σε πέφτει βαρύ,ενώ το άλλο το ανέκδοτο,με τον ήλιο(που έδυσε)κοντά στον αγρότη και στον εργαζόμενο σου 'ρχεται πιο ευκολοχώνευτο ε;Άντε καλά...Είναι που είναι αργά και νυστάζω,είναι που ήρθες πρώτη μέρα στο "σπίτι" μου,είδες τι ευγενικιά που είμαι; :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. παρεξηγησες... αλλα επειδη κρατας επιπεδο, δε θα το χαλασω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άμα είναι ο άνθρωπος ανώτερος όμως πως φαίνεται!Ναι,μη μου το χαλάς,άλλωστε εσύ ξέρεις από επίπεδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή