Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

Απρογραμμάτιστο ταξίδι.



Γύρισα!Επιτέλους σπίτι!Ααααχ σαν το σπιτάκι σου δεν έχει πουθενά!Τέρμα.Ούτε στο πιο ακριβό ξενοδοχείο,ούτε στο σπίτι κολλητής,ούτε ακόμα στο σπίτι του παιδιού σου.Αααααχχ....home sweet home!
Κομμάτια ήρθα.Τόσες ώρες ταξίδευα,αλλά μόνο που είδα το κρεβατάκι μου ξεκουράστηκα.Να φανταστείς σ' όλη τη διαδρομή του γυρισμού,το κρεβάτι μου σκεφτόμουν.Όχι ότι ήμουν άυπνη όλες αυτές τις μέρες,αλλά με οδηγό τον Αντωνάκη θες δε θες μόνο το κρεβάτι ονειρεύεσαι.Βάζει εκείνα τα σιντί από την αγαπημένη του σειρά "κοιμηθείτε μαζί μας" και άντε μετά να μείνεις ξύπνιος.Απορώ δηλαδή μ' αυτόν τον άνθρωπο,πως μπορεί και οδηγεί με τέτοια μουσική.Εγώ θα κοιμόμουν πάνω στο τιμόνι...
Ήρθα που λες κι έφερα ένα βουνό άπλυτα μαζί μου.Πήγα στο παιδί.Πήγαμε μάλλον.Ήταν άρρωστο το γιαβρί μου,ψηνόταν στον πυρετό,τι άκαρδη μάνα είσαι εσύ Ελενίτσα λέω,να είναι άρρωστο το παιδί κι εσύ να το αφήνεις στα χέρια της συγκατοίκου,της πασοκτσούς,που ακόμη και τη σούπα σε φακελάκια την παίρνει;Σήκω λέω του Αντωνάκη,πάρε μια βδομάδα άδεια και πάμε.
Πήγαμε.Ευτυχώς που πήγαμε δηλαδή γιατί μόλις το παιδί θα γινόταν καλά από το κρυολόγημα θα αρρώσταινε από τύφο ή από ηπατίτιδα ή από χολέρα.Δεν ήταν σπίτι αυτό!Η κόπρος του Αυγεία!Χοιροστάσιο!Όλα πεταμένα από δω κι από κει,μια κουζίνα αχούρι,στοίβα τα άπλυτα πιάτα,ποτήρι καθαρό ούτε για δείγμα,να πνιγείς και να θες λίγο νεράκι να μην υπάρχει ποτήρι να πιεις,κάτι τηγάνια-και την είπα χίλιες φορές δεν θα τρως τηγανητά- κατάμαυρα,από πότε είχαν να πλυθούν κι αυτά τα ίδια το ξέχασαν,ένα ρολό σύρμα ξόδεψα για να τα τρίβω.Καλά καλέ,δυο κορίτσια στο σπίτι δεν ντρέπεστε λίγο;Τι βρωμιά και δυσωδία είναι αυτή;Δεν σας περιμέναμε...είπε η συγκάτοικος.
Μάλιστα!Που και να με περιμένατε δηλαδή, τι άπλυτο θα αφήνατε!
Μέσα σε δυο μέρες έκανα το σπίτι λαμπίκο.Μέχρι και κουρτίνες κατέβασα κι έπλυνα.Απολύμανα το σύμπαν,κατσάδιασα και τη συγκάτοικο...τι βρήκα στη τουαλέτα;Ένα χαρτί από κρουασάν στο καλάθι!Αν είναι δυνατόν!Πρώτα έπιασα τη δικιά μου.Τρως μέσα στην τουαλέτα;Το ήξερα ότι δεν το κάνει αλλά ποτέ δεν ξέρεις...Όχι ήταν η απάντηση.Έπιασα μετά την συγκάτοικο.Δεν μου λες εσύ...τραπέζι στην κουζίνα έχετε;Ναι...Πιάτα στην κουζίνα έχετε;Ναι...Ε τότε γιατί τρως μέσα στην τουαλέτα;Και έβγαλα το χαρτί από το κρουασάν που κρατούσα πίσω από την πλάτη μου.Τι να πει;Επειδή είμαι βρωμιάρα;Επειδή εμείς οι βλάχοι όπως λάχει;Να..κυρία Ελένη...ήρθα τρέχοντας προχτές από τη σχολή,το είχα μαζί μου από το δρόμο κι επειδή δεν ήθελα να το πετάξω στο δρόμο το πέταξα εκεί..Η σουπιά...ξέρει ότι έτσι και δω κάποιον να πετάει σκουπίδι κάτω,είμαι ικανή να τον βάλω με τη γλώσσα να το μαζεύει από το δρόμο,με χτύπησε στο αδύνατο σημείο μου..Και τι στο καλό...καλαθάκια δεν έχει σ' αυτή την πόλη;Τέλος πάντων,μόλις είχα φτάσει,το έκανα γαργάρα,κάλμαρα,δεν είναι υγιεινό παιδάκι μου της λέω να τρως μέσα στα μικρόβια.Πάει,το λύσαμε κι αυτό.
Την τρίτη μέρα από το τίποτα προέκυψε καυγάς με τον ακριβώς από κάτω.Μάλλον για να ακριβολογώ,ο από κάτω έστησε καυγά μαζί μου.Έπλυνα κάτι ρούχα και βγήκα να τα απλώσω στο μπαλκόνι.Και βγαίνει που λες ο τύπος από κάτω και μου αρχίζει κάτι φωνές!Επειδή έχει έναν υποτυπώδη μπαξέ,τα ρούχα έσταζαν τα νερά τους,τι νερά,σταγόνες δηλαδή, πάνω σε κάτι φυτά που αυτός έλεγε ότι ήταν ντοματιές.Νερά από πλυμένα ρούχα,καθαρά να φανταστείς.Δεν χρειάστηκε να πω πολλά,αυτός φώναζε θαρρείς κι έριχνα κεζάπι πάνω στα φυτά του,εγώ απλά τον ρώτησα που απλώνει εκείνος τα δικά του ρούχα.Μέσα στο σπίτι;Το βούλωσε.Κι έπειτα,ντοματιές Μάρτη μήνα δεν φυτρώνουν που να χτυπιέσαι σαν χταπόδι του λέω.Που νομίζεις ότι ζούμε εμείς,στον Άρη;Και δεν ξέρουμε να ξεχωρίζουμε μια ντοματιά από....κάτι άλλο;Το παρακάμπτω όμως αυτό,του είπα με νόημα και να σε δω εγώ από τον επόμενο μήνα που θα απαγορεύονται οι οικιακές καλλιέργειες.Γούρλωσε τα μάτια,δεν το ήξερε,μάλλον το ήξερε,δεν περίμενε να το ξέρω εγώ.Τελειώσατε κορίτσια και μ' αυτόν,δεν θα σας ξαναενοχλήσει.
Κι αφού άρχισε το παιδί να συνέρχεται και το σπίτι άστραφτε,είπαμε να κάνουμε και καμιά βόλτα στην πόλη.Την τελευταία μέρα πήραμε τους δρόμους με τον Αντωνάκη,να και καφέδες στη λιακάδα,να και κάτι αρχαία να δούμε,να και στην αγορά.Κι όλο να λέει ο Αντωνάκης,είδες,είδες Ελενίτσα μου που σε φέρνω;Ααααα,το είπε μια,το είπε δυο....τρίτη δεν τόλμησε να το πει γιατί τον άρπαξα.Που με φέρνεις βρε;Τι είμαι,κανένα οικόσιτο που το πας βόλτα;Ή μήπως ήρθαμε διακοπές;Για το παιδί ήρθαμε.Που έπρεπε να περάσει εδώ το παιδί για να έρχομαι,ενώ αν έπαιρνα τον Ανανιάδη!!!!Αααααχ μέχρι και οι πέτρες τι έχουν από κάτω θα ήξερα.Και όλη η Καβάλα δικιά μου θα ήταν βρε!Και τι γύρισε και μου είπε!Αν έχετε το θεό σας!
Και γιατί δεν τον πήρες;
Ακούς εκεί θράσος;Τολμάει και ρωτάει κιόλας!Γιατί στραβώθηκα βρε!Στραβώθηκα με σένα και να τα χαΐρια μου!Και γιατί ήταν μεγάλος!Μεγάλη βλακεία μου αυτή φυσικά,γιατί άμα τον έπαιρνα τώρα θα ήμουν ΚΑΙ πλούσια ΚΑΙ χήρα!Χρόνια πεθαμένος ο καημένος...Κατάλαβες Αντωνάκη;
Πάντως έφυγα ήσυχη.Άφησα το κορίτσι μου γερό,σε δυο βδομάδες θα έρθει για το Πάσχα,το σπίτι καθαρό,ένα ψυγείο τίγκα στο φαΐ,δεν θα χρειαστεί να τρώνε εκείνα τα χαζοφαγητά της λέσχης.Πήρα και ότι ήταν για κουβάλημα,στο σπίτι.Τους έκανα κι ένα ταψί ρεβανί,φιληθήκαμε,αποχαιρετηστήκαμε και να μαι πίσω!
Αχ,παιδιά το ξαναλέω...home sweet home!
Μμμ,να σας κεράσω κι ένα γλυκάκι που αγόρασα!Έφερα μπόλικο μαζί μου.Πολύ μ' αρέσει αυτό το γλυκό.Θα δώσω και στην Ειρήνη τη διπλανή,που την έχω υποχρέωση,μιας και φρόντιζε το σκύλο όσο λείπαμε εμείς,θα πάω και στη Μπεμπέκα,θα δώσω και στην Άννα τη γειτόνισσα,που δεν την ενημέρωσα ότι θα λείψω- τι παράλειψη κι αυτή,πώς το ξέχασα ρε παιδί μου!-και αφανίστηκε να έρχεται και να ξανάρχεται μέχρι που αναγκάστηκε να ρωτήσει την διπλανή που είμαστε,τι πάθαμε,ξέρεις για να βγάλει παράρτημα.




Η φωτογραφίες είναι από εδώ:http://cookmania-cookmania.blogspot.com/2011/02/blog-post.html
κι από εδώ :  http://oneiromageiremata.blogspot.com/


Καλά..μόλις τώρα το διάβασα!Ο Πάγκαλος δεν θα είναι υποψήφιος στις επόμενες εκλογές!Όχι ρε γμτ!!!Καλά είναι κράτος αυτό;Να αφήνει έτσι ξεκρέμαστο τον ψηφοφόρο;Τσ,τσ,τσ,τσ,τσ,τσ...Αίσχος!

10 σχόλια:

  1. χαχαχα καλή μου Ελενίτσα να είσαι καλά!!
    Ξεράθηκα στα γέλια!!!!!
    κ. Κοκοβίκου μου είσαι φοβερή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι καλή που είσαι μαζί μου...Εσύ γέλασες,κι εγώ τώρα γελάω,αλλά μερικές καταστάσεις από την αρχή δεν φαίνονται πόσο κωμικές είναι :-)

      Διαγραφή
  2. χαχαχαχαχ!!!νασαι καλαα!!!!με εκανες και γελασα !!!κι εγω μια απο τα ιδια την προηγουμενη εβδομαδα ,ημουν στα παιδια μου στην αθηνα!!!πως σε καταλαβαινω!!!!!!!!!οσο για τον ανανιαδη μαζι σου κι εγω!!!!φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ μάνα φοιτητών!!!Τράτζικ!Δεν θα είμαι στη θέση σου,να σπουδάζουν παράλληλα γιατί μέχρι να φύγει ο μικρός Κοκοβίκος για σπουδές,η κόρη μου θα έχει τελειώσει.Οπότε,όπως καταλαβαίνεις έχω μέλλον ακόμα...Μαζί μου σε τι;Έπρεπε λες να τον πάρω,ε;Αμ το ξέρω!!! :-)

      Διαγραφή
  3. ΜΑΡΙΚΑ..Αν ειναι δικο σου το μπλογκ και δεν μου το εχεις πει...Δε θα σου ξαναμιλησω ΠΟΤΕ...!!
    Ακους...!!
    Θα πεθανω, και δε θα σου ξαναμιλησω...!!
    [Αν δεν ειστε η Μαρικα μου..Παρακαλω να μην δωσετε σημασια στα παραπανω λογια κυρια...!!]

    ΑΑΑΑχ Μανες...Ο Θεος σας εκαμε..Ολες ιδιες...!!
    Σαν του νερου τις σταγονες...!!

    Η...Μηπως εφτιασε ΜΟΝΟ ΜΙΑ;;;
    Και βλεπουμε ολοι εμεις οι χαζοι...Τον αντικατοπτρισμο της ιδιας μανας...Παντου...!!

    Ναι καλα...!! Για τον..Ανανιαδη..Να το ξαναπεις αυτο...!!
    Που σου μιλουσε ο ανθρωπος...Κι εσυ ερχοσανε, κι εμπαινες, και κουρνιαζες..Στου Σιδερα την αμασχαλη...!!
    Η..
    Που θελες να σε βαστω, οταν εβρεχε..Για τι γλυστραγαν τα τακουνια...!!
    Η..
    Που δεν παταγες ΠΟΤΕ στις πετρουλες στη θαλασσα...Γιατι σε πειραζαν τα..Φυκια...!!Ναι..!!
    Για τον Παγκυ, δεν το κανω θεμα...!!
    Το ΠΑΣΟΚ χανει..Βαρος...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοίτα τώρα Μαχαίρη,το ότι μοιάζουμε πολλές,μοιάζουμε!Αλλά Ελενίτσα Κοκοβίκου είναι μόνο μία.Φυσικά,αν είχε το Μαρικάκι σου ένα μπλογκ δεν το συζητώ!Πρώτες φιλενάδες θα γινόμασταν,τώρα που ψήνω και τη Μπεμπέκα να ανοίξει κι αυτή ένα...το τρίο μπελσκρίτο!
    Για τις μάνες που λες,κυκλοφορεί ένα βιδεοτεμάχιο,σίγουρα θα το ξέρεις http://www.youtube.com/watch?v=Nem0bkErGVY
    όλες τα ίδια λέμε,έχεις δίκιο...
    Δεν μου μιλούσε μοναχά ο Ανανιάδης,να δεις λουλουδικό που έστελνε!Νααα κάτι ανθοδέσμες,αλλά τι να το κάνεις,μικρή,άμυαλη και απονήρευτη ήμουν,δεν πήγαινε λίγο στο μέλλον το μυαλό μου να σκεφτώ πονηρά..Να σκεφτώ ότι μεγάλος άνθρωπος ήταν πόσο θα ζήσει...Αλλά γιατί με μπερδεύεις με τον Σιδερά;Με σιδερά δεν σύναψα ποτές των ποτών σχέση εγώ.Πάντα κοιτούσα βέβαια τα λαϊκά τα παιδιά,αλλά με σιδερά ποτέ.Και τα φύκια ακόμα με πειράζουν,δεν τα πατάω που να πνίγομαι! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΥΡΙΑ ΚΟΚΟΒΙΚΟΥ,
    ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΕΣ ΤΟ ΤΑΞΙΔΑΚΙ ΣΑΣ....ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!!ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΗΝ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ!!!!!!!
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΕΛΕΝΑΡΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΒΡΕ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νίτσα!Για τους φίλους Νίτσα,Έφη μου!Το Ελενάρα πάει σε δυο μέτρα γυναίκα κι εγώ,δεν το ξέρεις βέβαια,είμαι σε συσκευασία δείγματος :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κυρία Κοκοβίκου μου, με λίγο καθυστέρηση, γελάμε πάντα καλύτερα. Άσε που σε κατανοώ-δε φαντάζεσαι πόσο. Μάνα φοιτήτριας κι εγώ...

    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς όρισες ομοιοπαθούσα μισοάγνωστη :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή